GAP-Analyse
Een GAP-analyse is een aanvulling op een bedrijfsdoorlichting waarbij op basis van de huidige situatie, de gewenste situatie en de strategische acties doelstellingen gevisualiseerd worden.
Waarom een GAP-analyse
Met een gap-analyse krijg je inzicht in de effectiviteit van je bedrijfsvoering en hoe je je bedrijfsdoelen het beste kunt bereiken. We gaan je huidige situatie vergelijken met een ideale of gewenste situatie, waardoor gebreken en mogelijkheden voor verbetering naar voren komen.
Voor de analyse bekijken we de volgende onderdelen van je bedrijf of organisatie:
Bedrijfsvoering: in kaart brengen van de activiteiten en processen op het gebied van organisatie, operatie, commercie en personeel
Financieel: opbrengsten en kosten gespecificeerd naar type activiteiten, zoals: personeelskosten & productiviteit, directe en indirecte activiteiten en daarmee gemoeide kosten, winstgevendheid en management informatie, administratie & kengetallen.
GAP analyse
door Kanters Horeca Advies
We analyseren je huidige situatie
We omschrijven je ideale, toekomstige situatie
We vinden daarmee de tekorten en beperkingen en bedenken oplossingen
We stellen een plan op hoe de we de ambities kunnen verwezenlijken
Onderzoeksmethoden die worden toegepast zijn: observaties, interviewen, procesanalyse, benchmarking, toetsing van probleemoplossend vermogen en verzamelen van registraties.
Wat zeggen klanten van Kanters Horeca Advies
Neem contact op
Wilt u meer informatie over de GAP-analyse? Dan helpen wij u graag verder!
Informatie aanvragen
Stuur mij informatie toe over de GAP-analyse.
Afspraak maken
Neem contact op met mij om te sparren over de GAP-analyse.
Offerte aanvragen
Stuur mij een offerte over de GAP-analyse.
Misschien vind je dit ook interessant
Regelmatig publiceren wij relevante nieuwsartikelen over verschillende onderwerpen in de horecabranche.
Oplossingen voor het personeelstekort in de horeca.
Je zou bijna zeggen dat elke horecazaak last heeft van het personeelstekort in Nederland. Het begon in 2019 met...
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?...
Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing.
Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing. "Hey Dennis, ik ben actief op social media, ik...