Tevreden gasten
Hoe kan ik de kwaliteit van mijn aanbod op peil houden?
![image00082 Horecatrends 2021 restaurants](https://kantershorecaadvies.nl/wp-content/uploads/2022/05/image00082.jpg)
Doelgroepanalyse & verwachtingen
Met een doelgroepanalyse kom je meer te weten over klanten en hoe ze te benaderen. Wij vertellen hoe je doelgroep eruit ziet, waar zij zich bevinden en wat hun verwachtingen zijn.
![image00095 Horecatrends 2021 restaurants](https://kantershorecaadvies.nl/wp-content/uploads/2022/05/image00095.jpg)
Gasttevredenheidsmeting
Wij voeren metingen uit over gasttevredenheid en vergelijken de resultaten met die van concurrenten. Aan de hand van data afkomstig van reviewsites, geven we een beeld hoe tevreden jouw gasten zijn ten opzichte van die van concurrenten.
![image00080 Horecatrends 2021 restaurants](https://kantershorecaadvies.nl/wp-content/uploads/2022/05/image00080.jpg)
Monitoren van reviewsites
Gasten kijken regelmatig op reviewsites om te weten welk restaurant zij gaan bezoeken. Het monitoren van gasttevredenheid van jouw gasten en die van concurrenten via de reviewsites is handig en verstandig! Wij verzorgen dit met een overzichtelijk dashboard.