Nieuws
Wij houden je op deze plek graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen in de markt, innovatieve concepten en onze visie op de horeca branche.

Horecamarketing marketingmix en onderscheidend vermogen
Onderscheidend vermogen door een goede marketingmixOnderscheidend vermogen Afgelopen week sprak een Richard. Hij heeft een strandtent in Zeeland. Zijn gerechten, drankassortiment en grosso modo ook de inrichting leek op die van zijn concurrenten. Hij vroeg zich af hoe...

Je doelgroep bereiken met online marketing
Je doelgroep bereiken met online marketing. Hoe doe je dat? Na mijn vakantie heb ik een aantal afspraken gepland met horeca ondernemers om over hun online marketing te praten. Ik ga hun online zichtbaarheid verbeteren, hun naamsbekendheid vergroten, een positief imago...

Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing.
Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing. "Hey Dennis, ik ben actief op social media, ik hou m'n website actueel, ga online de interactie aan met gasten. Maar toch heb ik weinig online reserveringen. Hoe komt dat?" Een tijdje geleden...

Hoe goed bereik jij je doelgroep met horecamarketing?
Horeca omzetgroei segmenteren reserveringen Horeca omzetgroei door segmenteren zorgt voor reserveringen Marketing, erg leuk! Maar zo tijdrovend! Horecaondernemers doen hun best om hun marketing op te zetten. Maar hoe behaal je hiermee ook daadwerkelijk resultaat? Het...

Horeca strategie vormen
Horeca strategie is een onderschat onderdeel van het ondernemen in de horeca. Terwijl het heel belangrijk is om van tevoren te bedenken welke richting je op wilt met je zaak. En hoe die richting zal bijdragen aan een goed rendement. Een horeca strategie is trouwens...

Horeca doelgroepen doelgericht bereiken
Horeca doelgroepen kiezen, is een heel belangrijk onderdeel van ondernemen in de horeca. Als horeca-ondernemer moet je altijd duidelijke keuzes maken. Ook over de gasten die je wilt aantrekken. Dan geef je je gasten namelijk ook een reden om voor jou te kiezen. Of om...

Horeca Marktonderzoek, Concurrentieanalyse en Strategie
Horeca marktonderzoek heb jij als horeca-ondernemer zeker ook nodig. Samen met een goede concurrentie analyse leidt dit tot de juiste strategie voor jouw horecazaak. Maar ook dan ben je er nog niet. In dit blog vertel ik je meer over deze onderwerpen en de uitvoering...

Meer horeca omzet door inzet marktdashboards
Meer horeca omzet behalen door het slim inzetten van marktdashboards. Of: hoe je met dashboards voor gasttevredenheid en marktontwikkeling (veel) meer omzet kunt behalen! Wil jij ook meer omzet in jouw horecazaak? Ja toch? En dan wil je dus ook meer gasten. Om er...