Groeistrategie
Wil je profiteren van een maximale omzet, de laagst mogelijke kosten en een optimale bedrijfsstrategie? Bruis je van de ambitie om de activiteiten van je bedrijfuit te breiden of nieuw leven in te blazen? Een doordachte groeistrategie is dan het vertrekpunt.
Waarom een groeistrategie voor je bedrijf?
Met een groeistrategie laat je je organisatie groeien. Vaak gaat het om meer gasten te verleiden langs te komen en hen meer te laten besteden. Het kan ook zijn dat een horecagroep wil groeien door nieuwe vestigingen te starten of horecazaken van andere ondernemers wil overnemen.
De ingrediënten voor een effectieve groeistrategie zijn actuele horecadata, ondernemerschap en strategisch inzicht.
Het uitdenken van een groeistrategie bestaat uit het in beeld brengen van de fundamentals van de organisatie zoals missie, visie en doelstellingen die bij elkaar het kader vormen om de groeistrategie vorm te geven.
Vervolgens gaan we middels marktonderzoek erachter komen waar de doelgroep zich bevind en wat we kunnen doen om hen te bereiken en te verleiden naar de horecazaak te komen. Als het gaat om strategische groei middels overnames, dan gaan we natuurlijk op zoek naar geschikte overnamekandidaten.
Waarom een groeistrategie
door Kanters Horeca Advies?
Laat je organisatie groeien met een een effectieve groeistrategie
Kanters levert actuele horecadata en begeleid je in het ondernemerschap en strategische beslissingen
We schetsen gezamelijk een kader met je misssie, visie en doelstellingen waarbinnen de strategie vorm moet krijgen
We toetsen de haalbaarheid van de strategie door een gedegen marktonderzoek
We zoeken geschikte overnamekandidaten als je op deze manier wilt uitbreiden
Wat zeggen klanten van Kanters Horeca Advies
Neem contact op
Wilt u meer informatie over uw groeistrategie? Dan helpen wij u graag verder!
Informatie aanvragen
Stuur mij informatie toe over uw groeistrategie.
Afspraak maken
Neem contact op met mij om te sparren over uw groeistrategie.
Offerte aanvragen
Stuur mij een offerte over uw groeistrategie.
Misschien vind je dit ook interessant
Regelmatig publiceren wij relevante nieuwsartikelen over verschillende onderwerpen in de horecabranche.
Oplossingen voor het personeelstekort in de horeca.
Je zou bijna zeggen dat elke horecazaak last heeft van het personeelstekort in Nederland. Het begon in 2019 met...
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?...
Je doelgroep bereiken met online marketing
Je doelgroep bereiken met online marketing. Hoe doe je dat? Na mijn vakantie heb ik een aantal afspraken gepland met horeca...