Ons Team
Maak kennis met het team van Kanters Horeca Advies
Dennis Oemar Said
Algemeen Directeur
Dennis Oemar Said kent de horecabranche van binnen en van buiten. Als uitvoerend directeur onderscheidt Dennis zich door zijn pragmatische aanpak en strategisch inzicht. Hij is gespecialiseerd in marktonderzoeken en haalbaarheidsanalyses van businessmodellen voor horecabedrijven. Met zijn ruime ervaring in internationale horeca en horecamanagement weet hij succesvolle concepten neer te zetten met een rendement van minimaal 10%.
(078) - 6300 695
dennis.oemarsaid@kantershorecaadvies.nl
Petra Korteweg
Horeca Adviseur
Petra’s competenties liggen voornamelijk op het financiële vlak en bij diverse managementaspecten. Voor wat betreft het verbeteren van resultaat denkt men snel aan het verhogen van de omzet. Petra’s benadering is dat zij zich liever richt op het verbeteren van het rendement, want daar draait het uiteindelijk om. Zij weet als geen ander de best mogelijke resultaten te bereiken door de focus op de efficiency van de totale bedrijfsvoering te leggen.
(078) - 6300 695
petra@kantershorecaadvies.nl
Sarah Wouters
Adviseur Horecaconcepten
Duurzaamheid, gezondheid en gastvrijheid zijn mijn kernwaarden. Dit neem ik dan ook mee binnen het creëren/uitwerken van horecaconcepten. Met mijn brede praktijk-ervaring in allerlei verschillende horecaorganisaties heb ik ben ik altijd up to date over de ontwikkelingen en trends binnen de markt. Ik ben gespecialiseerd in revenue management en new business. Met het analyseren van de vraag en aanbodzijde van de markt ga ik samen met jou op zoek naar een uniek, duurzaam en winstgevend concept.
(078) - 6300 695
sarah@kantershorecaadvies.nl
Dylan Oemar Said
Social Media Specialist
Online marketing is een essentieel onderdeel van de moderne bedrijfsvoering. Vanaf zijn 13e is Dylan al actief bezig op sociale media en weet hij alle ins-en outs van de verschillende platformen. Hij is gespecialiseerd in het bedenken en uitvoeren van relevante content, en weet daarmee jouw doelgroep aan te spreken en je publiek te laten groeien. Ook geeft hij horecaondernemers advies over hun social media profiel en begeleidt hen in het implementeren van een succesvol online marketing strategie.