Bedrijfsdoorlichting
Om zwakke plekken in de organisatie op te sporen en gericht te blijven bouwen aan een effectieve, efficiënte en vooral gastgerichte organisatie heeft Kanters Horeca Advies de ‘bedrijfsdoorlichting’ ontwikkeld.
De kracht van een bedrijfsdoorlichting
Steeds meer organisaties hebben te kampen met een teruglopend rendement. Om zwakke plekken in een organisatie te ontdekken heeft Kanters Horeca Advies de ‘bedrijfsdoorlichting’ ontwikkeld.
In overleg met de ondernemer lichten we één of meerdere onderdelen door van de organisatie waarbij we aandacht besteden aan ‘fundamentals’ zoals de missie en doelstellingen, marketing- & promotieaanpak, omzet- en kostenposten en de financiële performance van uw organisatie.
De resultaten verwerken we in een rapportage waarin we ook concrete en pragmatische aanbevelingen geven voor verbeteringen. Deze lichten we tijdens een bespreking uitgebreid toe. Vervolgens heb je de keus of je gebruik wilt maken van de expertise van Kanters Horeca Advies bij het uitvoeren van de verbeterpunten.
Waarom een Bedrijfsdoorlichting
door Kanters Horeca Advies?
Ontdek de zwakke plekken in de organisatie waardoor kosten hoog en rendement laag zijn
Aandacht voor je doelstellingen en de financiële performance van uw organisatie.
Resultaten verwerkt in een rapportage met concrete en pragmatische aanbevelingen
Maak gebruik van onze expertise van de horeca branch voor het uitvoeren van de verbeterpunten
Wat zeggen klanten van Kanters Horeca Advies
Neem contact op
Wilt u meer informatie over de bedrijfsdoorlichting? Dan helpen wij u graag verder!
Informatie aanvragen
Stuur mij informatie toe over de bedrijfsdoorlichting.
Afspraak maken
Ik wil een afspraak om te sparren over bedrijfsdoorlichting.
Offerte aanvragen
Stuur mij een offerte over de bedrijfsdoorlichting.
Misschien vind je dit ook interessant
Regelmatig publiceren wij relevante nieuwsartikelen over verschillende onderwerpen in de horecabranche.
Oplossingen voor het personeelstekort in de horeca.
Je zou bijna zeggen dat elke horecazaak last heeft van het personeelstekort in Nederland. Het begon in 2019 met...
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?...
Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing.
Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing. "Hey Dennis, ik ben actief op social media, ik...