Doelgroepanalyses en verwachtingen van gasten
Met doelgroepanalyses krijg je inzicht in het verwachtingspatroon van jouw gasten. Waarschijnlijk heb je daar wel een beeld bij, maar het is altijd goed als je dat beeld bevestigd zien. Dan kan gelukkig!
De kracht van doelgroepanalyses en verwachtingen van gasten!
Elke twee jaar onderzoeken wij de ontwikkelingen van doelgroepen en hun verwachtingen ten aanzien van eten, drinken, inrichting, muziek en gastvrij gedrag.
Met een doelgroepanalyse horeca is jouw doelgroep beter benaderbaar. Door een horeca doelgroepanalyse te laten uitvoeren, leer je jouw doelgroep beter kennen.
Wil je jouw onderneming beter positioneren ten opzichte van jouw doelgroep of is doelgroepinformatie nodig om strategische beslissingen te nemen?
Je kunt ook een doelgroepanalyse horeca uitvoeren om jouw doelgroep beter te kunnen benaderen. Zo kunt u reclame- of advertentiecampagnes beter laten aansluiten bij jouw doelgroep of op jouw doelgroep gerichte persoonlijke advertenties plaatsen.
Waarom een Doelgroepanalyse
door Kanters Horeca Advies?
Gerichter aanbod door kennis van de doelgroep en gedrag potentiele klanten
Met feitelijk onderbouwde gegevens betere besluitvorming
Beperk het financieel risico door een gedegen onderzoek naar haalbaarheid
Gedegen advies door onze expertise van de horeca branch
Wat zeggen klanten van Kanters Horeca Advies
Neem contact op
Wilt u meer informatie over doelgroepanalyse ontvangen? Dan helpen wij u graag verder!
Informatie aanvragen
Stuur mij een digitale folder per e-mail met meer informatie over doelgroepanalyse.
Afspraak maken
Ik wil een afspraak maken voor een gesprek over een doelgroepanalyse voor mijn zaak.
Offerte aanvragen
Stuur mij een offerte om een doelgroepanalyse van mijn horecazaak uit te voeren.
Misschien vind je dit ook interessant
Regelmatig publiceren wij relevante nieuwsartikelen over verschillende onderwerpen in de horecabranche.
Oplossingen voor het personeelstekort in de horeca.
Je zou bijna zeggen dat elke horecazaak last heeft van het personeelstekort in Nederland. Het begon in 2019 met...
Duurzaamheid in de horeca: Een weg naar milieubewust ondernemen.
In een wereld die steeds meer waarde hecht aan duurzaamheid, staan horecaondernemingen voor de uitdaging om...
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?...