Strategievorming
Wij begeleiden u bij het uitdenken van uw bedrijfsstrategie. Met een passende strategie verstevigt u uw marktpositie en verbetert uw rendement. Wij gebruiken daarvoor relevante bedrijfskundige modellen, actuele, marktdata en strategisch inzicht.
De kracht van strategievorming
Een strategie draait om een planmatige lange termijn visie van de organisatie op een termijn van drie tot vijf jaar.
Als onderdeel van je strategieplan omschrijf je de missie en visie van je organisatie, de bestaansreden, doelstellingen en een globaal toekomstbeeld wanneer de gewenste situatie bereikt moet zijn. Dit vormt het fundament van je strategie.
Scenario’s of maatregelen beschrijven vervolgens het pad waarmee de gewenste situatie bereikt kan worden. Uitgangspunt zijn zogenaamde kritische succesfactoren die aangeven wat is cruciaal voor succes.
Het laatste onderdeel van de strategie zijn de key prestatie-indicatoren om de resultaten te kunnen meten en waar mogelijk bij te sturen.
Wat te verwachten van strategievorming
met Kanters Horeca Advies?
Definiëren van een langetermijn visie voor de komende 3 tot 5 jaar
Omschrijving van de missie en visie van je organisatie, de bestaansreden, doelstellingen en een globaal toekomstbeeld
Opstellen actieplan met daarin de scenario’s en maatregelen om de gewenste situatie te bereiken
Bepaling Key presentatie indicatoren om de resultaten te meten en bij te sturen
Wat zeggen klanten van Kanters Horeca Advies
Neem contact op
Wilt u meer informatie over strategievorming? Dan helpen wij u graag verder!
Informatie aanvragen
Stuur mij informatie toe over strategievorming.
Afspraak maken
Neem contact op met mij om te sparren over strategievorming.
Offerte aanvragen
Stuur mij een offerte over strategievorming.
Misschien vind je dit ook interessant
Regelmatig publiceren wij relevante nieuwsartikelen over verschillende onderwerpen in de horecabranche.
Oplossingen voor het personeelstekort in de horeca.
Je zou bijna zeggen dat elke horecazaak last heeft van het personeelstekort in Nederland. Het begon in 2019 met...
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?...
Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing.
Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing. "Hey Dennis, ik ben actief op social media, ik...