Vergroot uw onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurent door een orgineel concept en een aantrekkelijk imago

Vandaag de dag wordt de consument overladen met nieuwe producten, concepten en merken. Ook in de horeca is het een hele kunst om op te vallen tussen alle aanbieders; immers ‘middle of the road = stuck in the middle’. Kanters Horeca Advies helpt u graag bij de conceptontwikkeling horeca.

Het verhaal achter het concept, authenticiteit, voordeel voor de consument, een attractief imago en een helder bedrijfsconcept zijn essentieel om uw plaats in de markt te veroveren en te behouden.

De bepalende factoren voor een succesvol horeca concept zijn:

  • Marketing

    Aanbod van het assortiment, het serviceniveau en uw prijspositionering zijn bepalende factoren voor de omzet, maar zonder een heldere uitwerking en consistente samenhang van de 6 marketing P’s bereik je nooit een optimale conceptuele invulling.

  • Bedrijfsproces

    Daarnaast wilt u een efficiënt bedrijfsproces, waarbij investeringen en exploitatiekosten in een gezonde verhouding staan ten opzichte van uw inkomsten, zodat al uw inspanningen ook leiden tot verantwoorde verdiensten.

  • Positionering

    Kanters Horeca Advies kan het bestaande bedrijfsconcept toetsen op de positie in de markt of u bijstaan in de ontwikkeling en introductie van nieuwe ideeën, formules of concepten.

Wilt u meer informatie over horeca conceptontwikkeling?

Aarzel niet en neem vandaag nog contact met ons op!