Kanters Horeca Advies stemt het horeca marktonderzoek specifiek af op uw behoefte met behulp van beproefde methodieken.

Voor ketenorganisaties hebben wij een specifieke methodiek voor marktonderzoek horeca ontwikkeld op basis van het ‘bottum-up’ principe, waardoor het markt- en omzetpotentieel met een grote mate van nauwkeurigheid wordt bepaald.

Met onze aanpak en heldere analyses bieden wij zekerheden, waardoor uw bedrijfsrisico wordt beperkt.

Wij voeren marktonderzoek uit, variërend van vestigingsplaatsonderzoek of ‘mystery guests/calls' tot consumentengedrag en -behoefte.

  • Locatie onderzoek

    Heeft u een nieuwe locatie op het oog en wilt u (of vraagt uw bank) een objectief onderzoek naar het marktpotentieel?

  • Risicoprofiel

    Ziet u kansen voor nieuwe bedrijfsactiviteiten, maar wilt u eerst ‘vaste grond’ onder de voeten zodat u een helder beeld heeft van het risicoprofiel?

  • Consumentengedrag

    Wilt u uw huidige activiteiten aanpassen vanwege veranderende marktomstandigheden of verandert consumentengedrag?

  • Kwaliteitsonderzoek

    Of wilt u door middel van onafhankelijk en objectief onderzoek toetsen wat uw gebruikers werkelijk vinden van uw kwalitatieve performance?

Wilt u meer informatie over onze onderzoeksmethodes?

Aarzel niet en neem vandaag nog contact met ons op!