...

Gasttevredenheidsmeting

Dus je bent geïnteresseerd in gasttevredenheidsmetingen en de tevredenheid van jouw gasten? Dat kan ik mij voorstellen want veel klanten vragen daarnaar.

 

De kracht van een gasttevredenheidsmeting

Meten is weten. Om echt goed inzicht te krijgen in de tevredenheid van je gasten doen wij gasttevredenheidsmetingen. Deze zijn er in veel vormen en maten. Bij Gauchos geven we bijvoorbeeld een ansichtkaart bij de rekening met drie korte vragen. Bij Khotinsky geven we een tablet met 10 vragen die aansluiten op de vragen van de grootste reviewsites. Of je vraagt direct naar de tevredenheid van je gasten door het gewoon direct te vragen waarme je zeer specifieke informatie krijgt. 

In overleg bepalen we met jou de beste manier voor jouw horecazaak om de tevredenheid van je gasten te meten. Daarnaast verzorgen wij desgewenst de implementatie van de meting en rapporteren het resultaat.

Aan de hand van vergelijking van jouw gasttevredenheid met die van concurrenten, aan de hand van data afkomstig van reviewsites, geven we een beeld hoe tevreden jouw gasten zijn ten opzichte van die van concurrenten. Altijd handig om te weten.

Waarom een Gasttevredenheidsmeting

door Kanters Horeca Advies?

=

Gericht inzicht in de behoefte en mening van je gasten

=

Inspiratie door suggesties van je gasten over betere dienstverlening of aanbod

=

Goed overzicht over de tevredenheid van je gasten ten opzichte van je concurrentie

=

Gedegen advies door onze expertise van de horeca branch

Wat zeggen klanten van Kanters Horeca Advies

{

De Zonnehuisgroep Vlaardingen is een verpleeg- en verzorgingsinstellingen voor ouderen en revaliderenden. Binnen de V&V-sector is aandacht voor cliënten en verzorging of verpleging met passie gemeengoed. De Zonnehuisgroep in Vlaardingen onderscheidt zich echter van andere ouderencentra door persoonlijke aandacht voor gezondheid en welbevinden van haar bewoners. De medewerkers van de Zonnehuisgroep onderscheiden zich doordat zij luisteren naar de wensen van bewoners en bezoekers, zij zijn samen met de bewoners op zoek naar de beste oplossing binnen hun mogelijkheden. Daarbij worden familie, vrienden en andere relaties betrokken. Samen vormen zij een zorggemeenschap. Aan deze missie heeft Kanters Horeca Advies bijgedragen met een doorlichting van De Brasserie en een behoefte onderzoek onder de (potentiële) gasten van de horecavoorziening. Wij zijn hierin kritisch, persoonlijk en op zoek naar realistische mogelijkheden om de gastvrijheid en het rendement van De Brasserie op een hoger plan te krijgen.

Zorgcombinatie Nieuwe Maas

Neem contact op

Wilt u meer informatie over gasttevredenheidsmetingen ontvangen? Dan helpen wij u graag verder!

Informatie aanvragen

Stuur mij informatie toe over gasttevredenheidsmetingen.

Afspraak maken

Neem contact op met mij om over een gasttevredenheidsmeting in mijn zaak te sparren.

l

Offerte aanvragen

Stuur mij een offerte om een gasttevredenheidsmeting van mijn horecazaak uit te voeren.

Misschien vind je dit ook interessant

Regelmatig publiceren wij relevante nieuwsartikelen over verschillende onderwerpen in de horecabranche.

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.