Gasttevredenheidsmeting
Dus je bent geïnteresseerd in gasttevredenheidsmetingen en de tevredenheid van jouw gasten? Dat kan ik mij voorstellen want veel klanten vragen daarnaar.
De kracht van een gasttevredenheidsmeting
Meten is weten. Om echt goed inzicht te krijgen in de tevredenheid van je gasten doen wij gasttevredenheidsmetingen. Deze zijn er in veel vormen en maten. Bij Gauchos geven we bijvoorbeeld een ansichtkaart bij de rekening met drie korte vragen. Bij Khotinsky geven we een tablet met 10 vragen die aansluiten op de vragen van de grootste reviewsites. Of je vraagt direct naar de tevredenheid van je gasten door het gewoon direct te vragen waarme je zeer specifieke informatie krijgt.
In overleg bepalen we met jou de beste manier voor jouw horecazaak om de tevredenheid van je gasten te meten. Daarnaast verzorgen wij desgewenst de implementatie van de meting en rapporteren het resultaat.
Aan de hand van vergelijking van jouw gasttevredenheid met die van concurrenten, aan de hand van data afkomstig van reviewsites, geven we een beeld hoe tevreden jouw gasten zijn ten opzichte van die van concurrenten. Altijd handig om te weten.
Waarom een Gasttevredenheidsmeting
door Kanters Horeca Advies?
Gericht inzicht in de behoefte en mening van je gasten
Inspiratie door suggesties van je gasten over betere dienstverlening of aanbod
Goed overzicht over de tevredenheid van je gasten ten opzichte van je concurrentie
Gedegen advies door onze expertise van de horeca branch
Wat zeggen klanten van Kanters Horeca Advies
Neem contact op
Wilt u meer informatie over gasttevredenheidsmetingen ontvangen? Dan helpen wij u graag verder!
Informatie aanvragen
Stuur mij informatie toe over gasttevredenheidsmetingen.
Afspraak maken
Neem contact op met mij om over een gasttevredenheidsmeting in mijn zaak te sparren.
Offerte aanvragen
Stuur mij een offerte om een gasttevredenheidsmeting van mijn horecazaak uit te voeren.
Misschien vind je dit ook interessant
Regelmatig publiceren wij relevante nieuwsartikelen over verschillende onderwerpen in de horecabranche.
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?...
Horecamarketing marketingmix en onderscheidend vermogen
Onderscheidend vermogen door een goede marketingmixOnderscheidend vermogen Afgelopen week sprak een Richard. Hij heeft een...
Hoe goed bereik jij je doelgroep met horecamarketing?
Horeca omzetgroei segmenteren reserveringen Horeca omzetgroei door segmenteren zorgt voor reserveringen Marketing, erg...