info@kantershorecaadvies.nl

+31 (0)78 - 6300 605

Kanters Horeca AdviesKanters Horeca AdviesKanters Horeca AdviesKanters Horeca Advies
Menu
  • Home
  • Wat doen wij
    • Onderzoek
      • Marktonderzoek Horeca
      • Rendementsverbetering
    • Ontwikkeling
      • Business Development
      • Conceptontwikkeling Horeca
      • Uitbesteden & Aanbesteden
    • Management
      • Interim Horeca Management
      • Management Support
      • Bedrijfsdoorlichting Horeca
    • Overig
      • Bemiddeling
      • Juridisch horeca advies & Arbitrage
  • Wie zijn wij
    • Overzicht projecten en opdrachten
  • Blog
  • Contact
  • Smaakmakers
Business Development

Herhaalbezoeken door loyaliteitsprogramma!

By Dennis Oemar Said

10 mei 2017

0

Herhaalbezoeken in uw horecazaak zijn van levensbelang. Nieuwe gasten zijn mooi, gasten die vaker komen zijn beter!

Loyaliteitsprogramma

Wilt u uw gasten vaker zien in uw zaak? Dan kunnen wij u daarbij ondersteunen met ons nieuwe loyaliteitsprogramma. Hiermee biedt u uw gasten de mogelijkheid om via hun smartphone punten te sparen als zij in uw zaak komen. Vervolgens kunt u uw gasten belonen door gespaarde punten te verzilveren voor een aantrekkelijk aanbod.

Zijn uw gasten niet van de smartphones? Dan kunt u er uiteraard voor kiezen om met een spaarkaart te werken, of beter nog een combinatie van een spaarapp én een spaarkaart!

Onze partner in loyaliteit

Tijdens het inspiratie evenement is het loyaliteitsprogramma van Datamatch gepresenteerd. Meer lezen, klik dan hier.

Tags: advies, betrouwbaarheid, CAMPAGNE, competenties, Conceptontwikkeling, doorlichting, gasten, grand-cafe, groei, Haalbaarheid, herhaalbezoeken, Horeca, horeca advies, Horecaadvies, inspiratie, integriteit, leiderschap, loyalty, loyaltyprogramma, Marketing, Marktonderzoek, museum, omzet, rendement, restaurant, resultaten, spaarprogramma, sparen, strategie, theater, vertrouwen, winst

Share this post

Related Post

29 JANUARI 2022

Horecatrends op het gebied...

Horecatrends op het gebied van gastvrijheid en marktontwikkeling. In deze vlog ga ik in...

00

29 JANUARI 2022

10 Horecatrends over...

10 Horecatrends over rendement en onderscheidend vermogen In deze blog leg ik jullie 10...

00

3 OKTOBER 2021

Conceptontwikkeling van...

Conceptontwikkeling begint met marktonderzoek! In de vorige blog legde ik uit hoe het...

00

3 OKTOBER 2021

8 tips voor het ontwikkelen...

8 tips voor het ontwikkelen van een onderscheidend horeca concept. Horeca Concept...

00

30 AUGUSTUS 2021

Heerlijk, tevreden gasten op...

Heerlijk, tevreden gasten op jouw terras! In de vorige vlogs vertelde ik over...

00

31 JULI 2021

Je doelgroep bereiken met...

Je doelgroep bereiken met online marketing. Hoe doe je dat? Na mijn vakantie heb ik een...

00

Leave a Comments Cancel Reply

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente berichten

  • Horecatrends op het gebied van gastvrijheid en marktontwikkeling.
  • 10 Horecatrends over rendement en onderscheidend vermogen
  • 11 tips over standaardisatie en kostprijs calculatie in de keuken.
  • Keukenrendement en menu-engineering leidt tot meer winst in jouw horecazaak
  • Keuzes tijdens het conceptontwikkelproces die leiden tot rendement.

Tags

advies betrouwbaarheid competenties concept Conceptontwikkeling dashboard database doelgroep doorlichting financieel rendement gasten gasttevredenheid grand-cafe groei Haalbaarheid herhaalbezoeken Horeca horeca advies Horecaadvies horecaondernemers horeca rendement Horecarendement Horeca resultaat horecaresultaat inspiratie integriteit keukenrendement lagere kosten leiderschap Marketing markt Marktonderzoek mogelijkheden museum omzet rendement restaurant resultaten Segmenteren strategie terrasomzet terrasverlenging theater vertrouwen winst

© 2020 Kanters Horeca Advies, Alle rechten voorbehouden.
Webdesign: MDWebstudio.nl