info@kantershorecaadvies.nl

+31 (0)78 - 6300 605

Kanters Horeca AdviesKanters Horeca AdviesKanters Horeca AdviesKanters Horeca Advies
Menu
  • Home
  • Wat doen wij
    • Onderzoek
      • Marktonderzoek Horeca
      • Rendementsverbetering
    • Ontwikkeling
      • Business Development
      • Conceptontwikkeling Horeca
      • Uitbesteden & Aanbesteden
    • Management
      • Interim Horeca Management
      • Management Support
      • Bedrijfsdoorlichting Horeca
    • Overig
      • Bemiddeling
      • Juridisch horeca advies & Arbitrage
  • Wie zijn wij
    • Overzicht projecten en opdrachten
  • Blog
  • Contact
  • Smaakmakers
Business Development

Hoe krijgt u meer gasten?

By Dennis Oemar Said

26 april 2017

0

Wie wil dat nu niet, meer gasten in de zaak? Tijdens een geweldige 2 uur durende lunch vertellen wij u wie uw gasten zijn. Ook vertellen wij waar zij wonen. Of waar zijn hun bedrijf gevestigd hebben. Bovendien vertellen wij u hoe u hen kunt verleiden om naar uw horecazaak te komen.

Lunch for the brain

Tijdens onze Lunch for the Brain® zit u aan tafel met horecaspecialisten, professionele marketeers en ervaren communicatiedeskundigen die hun huiswerk voor uw bedrijf hebben gedaan. Op basis van onze segmentatie database zijn wij als geen ander in staat om het doelgroep profiel van uw klanten op te stellen. Daarnaast geven wij aan waar de potentiële gasten die u nog niet bereikt te vinden zijn. In onze segmentatie database zijn 1000 segmentatie criteria verzameld van maar liefst 8 miljoen huishoudens. De Lunch for the brain organiseren wij in samenwerking met Rob Smith van strategisch marketingburaeu L5.

Lunch for the brain
Lunch for the brain

Communicatie

Bovendien geven wij prijs welke communicatievoorkeuren uw potentiële gasten hebben. Met een op maat gesneden boodschap een de geschikte communicatiemiddelen kunnen wij de potentiële gasten verleiden om naar uw horecazaak te komen.

Meer rendement

Wilt meer lezen over hoe wij horeca ondernemers ondersteunen op het gebied van onderscheidend vermogen en rendement? Lees dan een onze dienstverlening over het doorlichten van uw horeca onderneming.

Wij bieden tevens een dienst aan om uw rendement te verbeteren. Wij hebben ook een blog met de veelzeggende titel: “Controle over rendement van een horecaonderneming” geschreven.

controle over rendement ve horeca onderneming
controle over rendement ve horeca onderneming

Tags: advies, betrouwbaarheid, CAMPAGNE, competenties, concept, Conceptontwikkeling, doorlichting, gasten, grand-cafe, groei, Haalbaarheid, Horeca, horeca advies, Horecaadvies, integriteit, leiderschap, Marketing, Marktonderzoek, mogelijkheden, museum, omzet, rendement, restaurant, resultaten, strategie, vertrouwen, winst

Share this post

Related Post

29 JANUARI 2022

Horecatrends op het gebied...

Horecatrends op het gebied van gastvrijheid en marktontwikkeling. In deze vlog ga ik in...

00

29 JANUARI 2022

10 Horecatrends over...

10 Horecatrends over rendement en onderscheidend vermogen In deze blog leg ik jullie 10...

00

4 DECEMBER 2021

11 tips over standaardisatie...

11 tips over standaardisatie en kostprijs calculatie in de keuken. Jullie kennen Nico van...

00

16 NOVEMBER 2021

Keukenrendement en...

Keukenrendement en menu-engineering leidt tot meer winst in jouw horecazaak! Adequaat...

00

27 OKTOBER 2021

Keuzes tijdens het...

In de vorige blog heb ik uitgelegd hoe onderscheidend vermogen ontstaat tijdens het...

00

3 OKTOBER 2021

Conceptontwikkeling van...

Conceptontwikkeling begint met marktonderzoek! In de vorige blog legde ik uit hoe het...

00

Leave a Comments Cancel Reply

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente berichten

  • Horecatrends op het gebied van gastvrijheid en marktontwikkeling.
  • 10 Horecatrends over rendement en onderscheidend vermogen
  • 11 tips over standaardisatie en kostprijs calculatie in de keuken.
  • Keukenrendement en menu-engineering leidt tot meer winst in jouw horecazaak
  • Keuzes tijdens het conceptontwikkelproces die leiden tot rendement.

Tags

advies betrouwbaarheid competenties concept Conceptontwikkeling dashboard database doelgroep doorlichting financieel rendement gasten gasttevredenheid grand-cafe groei Haalbaarheid herhaalbezoeken Horeca horeca advies Horecaadvies horecaondernemers horeca rendement Horecarendement Horeca resultaat horecaresultaat inspiratie integriteit keukenrendement lagere kosten leiderschap Marketing markt Marktonderzoek mogelijkheden museum omzet rendement restaurant resultaten Segmenteren strategie terrasomzet terrasverlenging theater vertrouwen winst

© 2020 Kanters Horeca Advies, Alle rechten voorbehouden.
Webdesign: MDWebstudio.nl