info@kantershorecaadvies.nl

+31 (0)78 - 6300 605

Kanters Horeca AdviesKanters Horeca AdviesKanters Horeca AdviesKanters Horeca Advies
Menu
  • Home
  • Wat doen wij
    • Onderzoek
      • Marktonderzoek Horeca
      • Rendementsverbetering
    • Ontwikkeling
      • Business Development
      • Conceptontwikkeling Horeca
      • Uitbesteden & Aanbesteden
    • Management
      • Interim Horeca Management
      • Management Support
      • Bedrijfsdoorlichting Horeca
    • Overig
      • Bemiddeling
      • Juridisch horeca advies & Arbitrage
  • Wie zijn wij
    • Overzicht projecten en opdrachten
  • Blog
  • Contact
  • Smaakmakers
Business Development

Wilt u ook lagere kosten?

By Dennis Oemar Said

18 maart 2017

0

Kanters Horeca Advies gaat met zijn tijd mee. Wij merken de laatste tijd steeds vaker dat onze klanten behoefte hebben aan instrumenten om hun omzet te verhogen en hun kosten te verlagen. Daarom hebben wij de afgelopen maanden deze instrumenten ontwikkeld.

Op het gebied van kostenverlaging hebben wij een database ontwikkeld waarmee op basis van de gegevens van 4000 horecagerelateerde bedrijven de exploitatiegegevens in beeld zijn. Hierbij kunnen wij zelfs tot op productniveau benchmarken op volume en prijs. Dit is waardevolle informatie tijdens onderhandelingen voor inkoopcontracten om uw kosten laag te houden.

Ook op het gebied van energiekosten zitten wij niet stil. Kosten voor gas, water en licht kunnen oplopen tot zo’n 10% van uw totale kosten. Besparen op energiekosten is dan ook direct merkbaar in uw resultaat. De energiemarkt staat niet stil. Iedereen is bekend met zonne-energie, waterkracht energie, windenergie en andere vormen van groen energie. De energie is een concurrerende markt waarin inkoopcombinaties hun intrede hebben gedaan. Inkoopcombinaties bieden contracten met de reguliere energieleveranciers aan, alleen met een veel lagere prijs tegen dezelfde voorwaarden. Hoe mooi zou het zijn om continue inzicht te hebben in deze lage prijzen? Wel, wij hebben dat inzicht met wekelijks veranderende prijzen en voorwaarden.

 

Tags: advies, bar, besparen, betrouwbaarheid, cafe, competenties, Conceptontwikkeling, grand-cafe, Horeca, Horecaadvies, integriteit, intentie, karakter, kosten, lagere kosten, leiderschap, Marketing, Marktonderzoek, mogelijkheden, museum, rendement, restaurant, resultaten, strategie, theater, vaardigheden, vertrouwen, winst

Share this post

Related Post

29 JANUARI 2022

Horecatrends op het gebied...

Horecatrends op het gebied van gastvrijheid en marktontwikkeling. In deze vlog ga ik in...

00

29 JANUARI 2022

10 Horecatrends over...

10 Horecatrends over rendement en onderscheidend vermogen In deze blog leg ik jullie 10...

00

4 DECEMBER 2021

11 tips over standaardisatie...

11 tips over standaardisatie en kostprijs calculatie in de keuken. Jullie kennen Nico van...

00

16 NOVEMBER 2021

Keukenrendement en...

Keukenrendement en menu-engineering leidt tot meer winst in jouw horecazaak! Adequaat...

00

27 OKTOBER 2021

Keuzes tijdens het...

In de vorige blog heb ik uitgelegd hoe onderscheidend vermogen ontstaat tijdens het...

00

3 OKTOBER 2021

Conceptontwikkeling van...

Conceptontwikkeling begint met marktonderzoek! In de vorige blog legde ik uit hoe het...

00

Leave a Comments Cancel Reply

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente berichten

  • Horecatrends op het gebied van gastvrijheid en marktontwikkeling.
  • 10 Horecatrends over rendement en onderscheidend vermogen
  • 11 tips over standaardisatie en kostprijs calculatie in de keuken.
  • Keukenrendement en menu-engineering leidt tot meer winst in jouw horecazaak
  • Keuzes tijdens het conceptontwikkelproces die leiden tot rendement.

Tags

advies betrouwbaarheid competenties concept Conceptontwikkeling dashboard database doelgroep doorlichting financieel rendement gasten gasttevredenheid grand-cafe groei Haalbaarheid herhaalbezoeken Horeca horeca advies Horecaadvies horecaondernemers horeca rendement Horecarendement Horeca resultaat horecaresultaat inspiratie integriteit keukenrendement lagere kosten leiderschap Marketing markt Marktonderzoek mogelijkheden museum omzet rendement restaurant resultaten Segmenteren strategie terrasomzet terrasverlenging theater vertrouwen winst

© 2020 Kanters Horeca Advies, Alle rechten voorbehouden.
Webdesign: MDWebstudio.nl