Wie wil dat nu niet, meer gasten in de zaak? Tijdens een geweldige 2 uur durende lunch vertellen wij u wie uw gasten zijn. Ook vertellen wij waar zij wonen. Of waar zijn hun bedrijf gevestigd hebben. Bovendien vertellen wij u hoe u hen kunt verleiden om naar uw horecazaak te komen.

Lunch for the brain

Tijdens onze Lunch for the Brain® zit u aan tafel met horecaspecialisten, professionele marketeers en ervaren communicatiedeskundigen die hun huiswerk voor uw bedrijf hebben gedaan. Op basis van onze segmentatie database zijn wij als geen ander in staat om het doelgroep profiel van uw klanten op te stellen. Daarnaast geven wij aan waar de potentiële gasten die u nog niet bereikt te vinden zijn. In onze segmentatie database zijn 1000 segmentatie criteria verzameld van maar liefst 8 miljoen huishoudens. De Lunch for the brain organiseren wij in samenwerking met Rob Smith van strategisch marketingburaeu L5.

Lunch for the brain

Lunch for the brain

Communicatie

Bovendien geven wij prijs welke communicatievoorkeuren uw potentiële gasten hebben. Met een op maat gesneden boodschap een de geschikte communicatiemiddelen kunnen wij de potentiële gasten verleiden om naar uw horecazaak te komen.

Meer rendement

Wilt meer lezen over hoe wij horeca ondernemers ondersteunen op het gebied van onderscheidend vermogen en rendement? Lees dan een onze dienstverlening over het doorlichten van uw horeca onderneming.

Wij bieden tevens een dienst aan om uw rendement te verbeteren. Wij hebben ook een blog met de veelzeggende titel: “Controle over rendement van een horecaonderneming” geschreven.

controle over rendement ve horeca onderneming

controle over rendement ve horeca onderneming