Nieuws
Het organiseren van een goede planning & control cyclus is belangrijk in de moderne bedrijfsvoering. Door tijdig bij te sturen in het geval van mindere resultaten verhoog je het rendement met 25%. Maar hoe doe je dat?
Horecamarketing marketingmix en onderscheidend vermogen
Onderscheidend vermogen door een goede marketingmixOnderscheidend vermogen Afgelopen week sprak een Richard. Hij heeft een strandtent in Zeeland....
Oplossingen voor het personeelstekort in de horeca.
Het personeelstekort in de horeca is op te lossen door te investeren in medewerkers, ouder personeel aannemen, buitenlands personeel zoeken en eenvoudiger personeel die minder handelingen uitvoeren.
Duurzaamheid in de horeca: Een weg naar milieubewust ondernemen.
In een wereld die steeds meer waarde hecht aan duurzaamheid, staan horecaondernemingen voor de uitdaging om milieuvriendelijke praktijken te omarmen. Deze blog onderzoekt de verschillende aspecten van duurzaamheid in de horeca en hoe bedrijven kunnen bijdragen aan een groenere toekomst.
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd?
“Better service, low prices” voor personeel, hoe doe je dat in deze tijd? Ezelsbruggetje 30-30-30 Het doel van...
Je doelgroep bereiken met online marketing
Je doelgroep bereiken met online marketing. Hoe doe je dat? Na mijn vakantie heb ik een aantal afspraken gepland met horeca ondernemers om over hun...
Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing.
Hoe online zichtbaar is jouw horeca zaak? Meer omzet met online marketing. "Hey Dennis, ik ben actief op social media, ik hou m'n website actueel,...
Hoe goed bereik jij je doelgroep met horecamarketing?
Horeca omzetgroei segmenteren reserveringen Horeca omzetgroei door segmenteren zorgt voor reserveringen Marketing, erg leuk! Maar zo tijdrovend!...
Horeca strategie vormen
Horeca strategie is een onderschat onderdeel van het ondernemen in de horeca. Terwijl het heel belangrijk is om van tevoren te bedenken welke...
Horeca doelgroepen doelgericht bereiken
Horeca doelgroepen kiezen, is een heel belangrijk onderdeel van ondernemen in de horeca. Als horeca-ondernemer moet je altijd duidelijke keuzes...
Horeca Marktonderzoek, Concurrentieanalyse en Strategie
Horeca marktonderzoek heb jij als horeca-ondernemer zeker ook nodig. Samen met een goede concurrentie analyse leidt dit tot de juiste strategie voor...